loading...

وب گاه جهانی سلام

international Web of Salam

بازدید : 514
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 20:07

در ١۶ ژوئیه، اولین آزمایش موفقیت‌آمیز بمب اتمی‌در سایت ترینیتی، واقع در ٣٠٠کیلومتری جنوب منطقه لوس‌آلاموس، به انجام می‌رسد.
سازنده این بمب، رابرت اوپنهایمر از وابستگان روچیلدها (پر نفوذ ترین خانواده یهودی معاصر) است!
وی به‌خاطر نقشش در پروژه منهتن (پروژه‌ای در زمان جنگ جهانی دوم که به ساخت اولین بمب اتمی‌منجر شد) در جهان به‌عنوان پدر بمب اتمی‌شناخته شده است.
او پس از موفقیت آزمایش، با کمال بهت و حیرت می‌گوید: «من خودِ مرگ شده‌ام، نابودکنندهٔ جهان»!
او درست می‌گوید. در مدت فقط یک ماه، انفجارهای اتمی‌در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، منجر به مرگ ١۴٠هزار نفر در هیروشیما و ٨٠هزار نفر در ناکازاکی می‌شود.
در ١٩ ژوئن، جولیوس و اتل روزنبرگ، به‌خاطر جاسوسی در آمریکا اعدام می‌شوند.
آنان در خلال جلسه‌ای از مجمع کمونیست‌های جوان در آمریکا یکدیگر را ملاقات می‌کنند و در حال ارائه‌ی اخبار محرمانه‌ای در خصوص ساخت بمب اتمی‌به اتحاد جماهیر شوروی بودند که دستگیر می‌شوند.
این دو نفر، علاقه‌ی بسیاری به شوروی داشتند و البته یهودی نیز بودند.
از دلایل اصلی ترور جان اف کندی این واقعیت بود که او به نخست‌ وزیر اسرائیل دیوید بن گوریون قاطعانه اعلام کرده بود تحت هیچ شرایطی با هسته‌ای شدن اسرائیل موافقت نخواهد کرد.
روزنامه اسرائیلی‌هاآرتص در ۵ فوریه ١٩٩٩ در بررسی کتاب آونر_کوهن با عنوان «اسرائیل و بمب» در خصوص این موضوع می‌نویسد:
«قتل رئیس جمهور آمریکا جان. اف. کندی، پایانی غیرمنتظره بر فشار گسترده‌ای بود که دولت ایالات متحده در مورد توقف برنامهٔ هسته‌ای به دولت اسرائیل وارد می‌کرد … کتاب حاضر به‌طور ضمنی بیان می‌کند که اگر کندی زنده می‌ماند، بعید بود که اسرائیل امروز گزینهٔ هسته‌ای در اختیار داشته باشد.»
اسرائیل به شکل غیرقانونی اقدام به خرید اورانیوم غنی شده از «شرکت مواد و تجهیزات هسته‌ای» (NUMEC) می‌کند.
ریچارد اسمیت، مالک شرکت میلکو، به اتهام قاچاق دستگاه‌های زمان‌بندی هسته‌ای به اسرائیل متهم شناخته می‌شود.
دکتر کیتی لیتل دانشمند سابق هسته‌ای ادعا می‌کند که روچیلدها در حال حاضر کنترل ٨٠درصد از ذخایر اورانیوم سراسر جهان را در دست دارند که این موضوع حاکی از انحصار آنان بر قدرت هسته‌ای است.
اداره‌ی تحقیقات وزارت دفاع آمریکا نیز یادداشتی را منتشر می‌کند که به پیمانکاران ارتش ایالات متحد هشدار می‌دهد: اسرائیل به شکلی تجاوزکارانه در حال جمع‌آوری فن‌آوری نظامی‌و صنعتی (ایالات متحد) است.
این گزارش بیان می‌کند که: اسرائیل با «هدف قراردادن اقلیت‌ها، سودجویی مالی و شناسایی و سوءاستفاده از نقاط ضعف اتباع آمریکایی» اقدام به جمع‌آوری اطلاعات می‌نماید.
مردخای وانونو، یهودی سفاردی و از کارشناسان دیمونا از سال ١٩٧۶ تا ١٩٨۶، پی می‌برد که این مرکز به‌طور مخفیانه در حال تولید تسلیحات هسته‌ای است.
او اطلاعات و تصاویری را در اختیار لندن ساندی تایمز قرار می‌دهد که جهانیان را از برنامهٔ اسرائیل برای تولید تسلیحات هسته‌ای مطلع می‌سازد.
مدارکِ او نشان می‌دهد که اسرائیل بیش از ٢٠٠ کلاهک هسته‌ای ذخیره کرده است.
در روز ٣٠ سپتامبر، شریل بن توف، عامل اسرائیلی موساد، با نام سیندی و با تظاهر به عنوان یک گردشگر آمریکایی، دست به عملیات می‌زند و به‌تدریج با وانونو رابطه برقرار می‌کند و در نهایت او را متقاعد می‌سازد تا در یکی از روزهای تعطیل، همراه او به رم سفر کند.
وانونو همین که وارد رم می‌شود، یهودیان به‌جای اقدام از مجاری قانونی و قانون استرداد مجرمین، عوامل موساد را برای ربودن وانونو اعزام می‌کنند و با بی‌هوش کردن و بردن وانونو به ساحلی متروکه، او را مخفیانه با یک کشتی باری به اسرائیل می‌برند.
پس از برگزاری محاکمه‌ای مخفی، وانونو به جرم خیانت و جاسوسی به ١٨سال زندان محکوم می‌شود.
این اتهامات در حالی‌است که وانونو نه برای هیچ قدرت خارجی جاسوسی کرده بود و نه برای این افشاگری‌اش پولی دریافت کرده بود.
در خلال برگزاری محاکمه، دولت اسرائیل از پذیرش یا رد این مسئله که آیا اسرائیل تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد یا خیر، امتناع می‌ورزد!
منبع: کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک

سرنوشت وحی توراتی و انجیلی
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 25
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 3127
  • بازدید کلی : 39319
  • کدهای اختصاصی